ODPRI MENI ZAPRI MENI

O blagovni znamki

SYM zgodovina

SYM znamka pooseblja vizijo in filozofijo podjetja Sanyang Motor Co., Ltd ter njihovega pristopa k razvoju kakovostnih in široko uporabnih izdelkov.

Sanyang Motor Co., Ltd. podjetje je bilo ustanovljeno leta 1954 v Taipeiju, glavnem mestu Tajvana, pod vodstvom Huang Ji-Jun in Kuo An-a. Trenutni sedež podjetja je v kraju Hsinchu Tajvan. Od tam upravljajo s tremi proizvodnjami obrati, ki se nahajajo v Tajvanu, Kitajski in Vietnamu. Poleg proizvodnje motornih koles, koles z motorjem in štirikolesnikov podjetje izdeluje tudi mini dostavna vozila in avtobuse pod znamko SYM ter osebna vozila Hyundai in Kia. Od začetka proizvodnje do danes so izdelali že več kot 9 milijonov skuterjev in motornih koles. 

Družinsko podjetje pod roko lastnika Ching Feng Hang je bilo ustanovljeno leta 1947, leta 1954  pa so ga registrirali pod imenom Sanyang Electrics. Štirje zaposleni so sprva sestavljali in nadgrajevi uvožena motorna kolesa BSA. V letu 1961 se je podjetje preimenovalo v Sanyang Industrial Co. Ltd. Leto za tem so sklenili sodelovanje s Hondo in začeli sestavljati motorna kolesa; sodelovanje je leta 1967 preraslo v proizvodnjo, hkrati pa so podpisalo še tehnološki sporazum in s tem postali prva tovarna motornih koles na območju Tajvana.

Leta 1969 so se dogovorili za sestavo avtomobilov honda N600 in TN360. Podjetje Sanyang se je vedno bolj posvečalo proizvodnji in razvoju lastnih vozil, kar botrovalo in povzročilo neposredno konkurenco znotraj tovarne. zaradi tega so leta 2002 prenehali sodelovati s Hondo.

Leta 2014 je znamka SYM in podjetje Sanyang Motor Co., Ltd. praznovalo svojo 60. obletnico. SYM je motor življenja (Engin of Life). SYM-ovi inženirji uporabljajo svoje izkušnje in znanje, da povsem približajo uporabnost vozil SYM k realnim življenjskim potrebam. Na podlagi omenjene miselnosti SYM Taiwan proizvaja in prinaša na trg odlična motorna vozila. Ta temeljijo na zaupanju in izkušnjah in se  zato zlahka povežejo v življenjski ciklus: vzdržljivost za življenje, mobilnost za življenjske potrebe in stil za vse življenjske sloge.

Življenjska vzdržljivost, uporabnosti, stil.
Life time. Life needs. Life styles.